Kontaktai
MOTERIŠKUMO GALIA. ĮVADAS.
Kas yra Moteris? Kokia yra Moteris įvairiose gyvenimo situacijose? Kuo Moteris skiriasi nuo Vyro? Kokia yra jos funkcija ir prasmė, kada Moteris jausis visiškai laiminga? Koks yra Moters santykis su žemės energijomis ir stichijomis?

Praktikos

Technika Naikan: pasaulis rūpinasi tavimi!
Japonų savistabos metodas Naikan grindžiamas introspekcija – savo gyvenimo, minčių, vaizdinių, jausmų ir išgyvenimų tyrinėjimu ir pažinimu. Pats žodis „naikan“ reiškia „žvilgsnis į vidų“, „matyti savo sąmonės akimi“. Naikan metodą sukūręs Ishin Yoshimoto teigė: “Mūsų gyvenimiška patirtis pagrįsta ne gyvenimu, o tuo, į ką mes sutelkiame savo dėmesį“.

 
Naikan pagrindą sudaro idėja, kad pasaulis, kuriame gyvename begaliniai ir visokeriopai mus palaiko, tačiau dažniausiai mes tai priimame kaip savaime suprantamą, be lašelio dėkingumo, arba išvis nesuvokiame kitų žmonių indėlio į mūsų kasdienį gyvenimą. Todėl, jei jaučiatės apleisti ir užmiršti arba keikiate savo aplinką už nedėkingumą, arba tiesiog norite išmokti jausti daugiau dėkingumo, Naikan technika – tai, ko reikia.

 

Ši praktika sužadina širdyje dėkingumą pasauliui, mus supantiems žmonėms, reiškiniams ir įvykiams. Tuo pačiu atsiranda suvokimas, kiek daug kiekvieną dieną dėl mūsų daro pasaulis, telieka tik nukreipti dėmesį į savo vidų, kad išvystume nenutrūkstamą pasaulio rūpestį mumis.

 

Naikan praktiką galima naudoti įvairiai. Vienas iš būdų – kiekvieną vakarą skirti keletą minučių prabėgusios dienos analizei, atsakinėjant į tam tikrus klausimus. Galite tai daryti vakare prieš miegą, lovoje.

 

Pasistenkite eiti gulti šiek tiek ankstėliau, kai protas dar pakankamai budrus. Taigi, įsitaisykite patogiai – sėdomis ar gulomis. Užsimerkite. Nuraminkite protą, sustabdykite minčių srautą.


Tai galima padaryti skaitant ar giedant mantrą arba tiesiog sąmoningai įsiklausant į savo kvėpavimą: įkvėpimas… iškvėpimas. Įkvėpimas… Iškvėpimas…

 

Kai pajusite vidinę pusiausvyrą, užduokite sau šiuos tris klausimus:

 

1. Ką aš šiandien gavau iš kitų?

Mintyse perkratykite dienos įvykius, nuo pat ankstyvo ryto. Pasistenkite prisiminti kuo daugiau detalių. Mylimo žmogaus šypsena, jums paruoštas kavos puodelis, paukščių čiulbėjimas paryčiais. O gal jums užleido vietą autobuse? Arba prilaikė duris parduotuvėje, kad galėtumėte laisvai praeiti? Neanalizuokite jums kažką davusiųjų motyvaciją, ji čia neatlieka jokio vaidmens. Jei prisiminėte, kad kažkieno veiksmai buvo jums naudingi, - tai jau dingstis pajusti dėkingumą. Atsiminkite, ar tą akimirką jūs išreiškėte dėkingumą? Ar išvis pastebėjote dovaną? Svarstydami apie prabėgusią dieną galite suvokti, kad jus supantis pasaulis pastebi jus, žino, kad esate ir daug ką daro tam, kad jums būtų maloniau, džiaugsmingiau, lengviau, patogiau. Šis suvokimas leis jums pajusti gilų dėkingumą ir jumyse kils atsakomasis noras rodyti dėkingumą.

 

2. Ką aš šiandien daviau kitiems?
Dar kartą peržvelkite šiandieną – nuo pačio ryto. Atkreipkite dėmesį į tuos savo poelgius, kurie gali būti vertinami kaip jūsų dovana aplinkiniam pasauliui. Galbūt jūs suplovėte indus, kuriuos turėjo plauti kitas žmogus? Arba paskambinote žmogui, kuris jau senokai norėjo su jumis pabendrauti, tačiau jūs vis nerasdavote jam laiko? O gal šiandien jūs nusišypsojote kam nors ir taip pakėlėte jam nuotaiką? Padėjote senutei panešti jos krepšį? Kilsterėjote kolegos savivertę, pagyrdami jo darbą? Pamaitinote benamę katę? Ir šįkart neanalizuokite savo elgesio motyvų. Ir tegu visos šios smukmenos atrodo kasdienės ir nereikšmingos, tačiau staiga jūs galite aptikti, kad nelaukdami dėkingumo ir ovacijų, jūs savo poelgiais įnešėte tam tikrą indėlį į kitų gyvų būtybių gerbūvį ir taip padarėte pasaulį truputį geresniu.

 

3. Kokias problemas ir nepatogumus savo poelgiais aš sukėliau kitiems?
Trečią kartą peržvelkite dieną, tik dabar ieškokite, kam ir kaip sukėlėte nepatogumų. Šis klausimas gali pasirodyti sudėtingas. Dažnai mes užsimerkiame ir stengiamės nematyti, kad sukeliame kitiems nemalonumų. Arba, smerkdami kitus, mes stengiamės nepastebėti to, kad kartais patys būname ne ką geresni. Sakydami „Niekai, visiška smulkmena“ mes teisinamės, kad padarėme tai „netyčia“, arba aiškiname mažadaug taip: „Net nesuprantu, kaip tai galėjo nutikti“ . Mintyse atkūrę įvykius jūs pastebite, kokiu būdu sudarote nemalonumus kitiems ir galite pajusti sąžinės priekaištus. Atminkite, kad svarbiausia šiame metode – nevertinti ir nesmerkti, neanalizuoti nuosavų ir svetimų motyvų, neinterpretuoti.

 

Pagrindinis tikslas – pradėti realistiškiau žiūrėti į savo elgesį. Atsakymai į šiuos klausimus labai gerai pastato į vietą mūsų ego, tuo pačiu jam parodant, kad žmogaus egzistavimas žemėje neįmanomas be gerumo ir meilės.

 

Taip pat šią techniką galite naudoti santykių su konkrečiu žmogumi apsvarstymui. Tokiu atveju klausimai skambės taip:

„Ką aš gavau iš to žmogaus?“,

„ką aš daviau jam?“ ,

„kokias problemas ir nepatogumus jam sukėliau?“

 

Atkreipkite dėmesį, kad klausimas „kokius nepatogumus sukėlė šis žmogus man?“ yra neužduodamas. Visi mes sugebame tiesiog puikiai atsakyti į šį klausimą, kaip žirnius beriant savo nuoskaudas ir nepasitenkinimą. Perdėtas dėmesys, kurį skiriame šiam klausimui ir yra viena iš priežasčių, sukeliančių problemas kasdieniame mūsų gyvenime.

 

Jeigu jūs nusprendėte peržiūrėti savo santykius su kitais žmonėmis, pradėkite nuo savo santykių su tėvais, ypač mama. Juk daugelis mūųs problemų kyla iš vaikystės. O tada jau pereikite prie santykių su kitais žmonėmis. Atliekant šią techniką galite jausti kaltę ir atgailą bei begalinės meilės ir dėkingumo aplinkiniams jausmą. Jei kaltės jausmas prieš kokį nors žmogų jūsų nepalieka ir jūs negalite išreikšti jam savo atgailos dėl tam tikrų priežasčių, jūs galite pasinaudoti atleidimo technika Hoponopono, maldą ar bet kurią kitą techniką, leidžiančią jums pakeisti savo požiūrį į situaciją.

 

Sėkmės!

 

Vertimas iš rusų kalbos, šaltinis

 


 

Patinka Sakubonos straipsniai? Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir facebook puslapio naujienas!

Technika Naikan: pasaulis rūpinasi tavimi!
Registracija į mokymus
© SAKUBONA 2015 Įgyvendinta: Puslapiai.eu
NEMOKAMAELEKTRONINĖ KNYGA
„LŪŽIS.
Kiekybės virsmas kokybe."
NEMOKAMASVAIZDO ĮRAŠAS
Jurijus Micharevas.
Efektyvus gyvenimo valdymas